Echipa SBT SAFETY ofera solutii viabile si aplicabile particularitatilor fiecarui client, devenind astfel reperul de excelenta pentru serviciile de protectia si securitatea muncii si situatii de urgentă (PSI) din Romania.

Ceea ce ne demarca de alte firme de protectia muncii din Bucuresti este faptul ca suntem singura firma care garanteaza calitatea serviciilor.

Fie ca este vorba de servicii de protectia muncii, de prevenire a incendiilor, de evaluare a incendiilor, de evaluare a riscurilor, de traininguri sau de sanatate si securitate in munca, venim in intampinarea nevoilor de pregatire si instruire a salariatilor si in acelasi timp ajutam managerii sa evite pierderile.

CE ESTE PROTECTIA SI SECURITATEA MUNCII ?

Scopul final al activitatii de securitate si sanatate in munca este protejarea vietii, integritatii si sanatatii lucratorilor impotriva riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala care pot aparea la locul de munca.

Angajatorul are obligatia generala de a asigura starea de securitate si de a proteja sanatatea angajatilor.

Evaluarea riscurilor are drept obiectiv sa permita angajatorului adoptarea masurilor de prevenire si protectie adecvate, cu referire la:
– prevenirea riscurilor profesionale
– formarea angajatilor
– informarea lucratorilor
– implementarea unui sistem de management care sa permita aplicarea efectiva a masurilor necesare

EVALUAREA RISCURILOR DE ACCIDENTARE ȘI ÎMBOLNĂVIRE PROFESIONALĂ CONSTĂ ÎN:

1. Actualizarea documentatiei SSM

2. Efectuarea instruirilor lunare

3. Completarea fiselor SSM

4. Intocmire planuri proprii de securitate

5. Controale ITM impreuna cu angajatorul

Evitati pierderile umane si financiare prin organizarea unei activitati eficiente de protectia muncii.

Documentaţia privind Sănătatea şi Securitatea Muncii (SSM)

Documentaţia este întocmită conform Legii 319/6200 și H.G. 1425/2006 fiind realizată după cerinţele ITM.
Aceasta cuprinde:

  • Fişa postului pentru fiecare funcţie, împreună cu anexa privind obligaţiile angajatului în raport cu securitatea şi sănătatea în muncă – SSM
  • Regulament de ordine interioara, împreună cu anexa privind obligaţiile angajatului în raport cu securitatea şi sănătatea în muncă – SSM
  • Decizie conducator loc muncă – SSM
  • Decizie instructaj general – SSM
  • Decizie instructaj periodic SSM
  • Tematică instructaj general SSM
  • Tematică instructaj periodic SSM
  • Instrucţiuni specifice de SSM pentru întreaga unitate
  • Instrucţiuni specifice de SSM pentru fiecare loc de muncă
  • Planul tematic anual de instruire in domeniul SSM
  • Instrucţiuni proprii de prim ajutor
  • Aplicarea marcajelor specifice de SSM, conform standardelor în vigoare
  • Plan de prevenire a accidentelor şi îmbolnăvirilor profesionale
  • Evaluare de riscuri profesionale
  • Identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din societate şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.048/2006;
    Măsuri de prim ajutor personalizate pentru riscul fiecarui post de lucru
  • Legea 319/2006 şi legislaţia SSM specifică activităţii
  • Normele metodologice de aplicare ale legii 319/2006
  • HG 1091 – Cerinţe minime de SSM la locul de muncă

Documentaţia SSM se întocmeşte o singură dată, la începutul colaborării, şi este reactualizată ori de câte ori este cazul, fără nici un cost suplimentar.

CAT COSTA PROTECTIA MUNCII?

Oferim clientilor solutii adaptate si integrate in securitatea si sanatatea in munca, evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala cu punere in practica a prevederilor Legii 319 /2006 si a Normelor metodologice de aplicare ale legii, in functie de numarul angajatilor, domeniul de activitate si riscurile profesionale.

Suna si cere o intalnire cu un consultant SSM!